Västerås baby!

Sitter på Mallans salong i Västerås nu. Hon har färgat hår, bryn och fransar på mig så nu ser jag ut som en helt ny människa. Just nu håller hon på med Magda så jag leker DJ ett tag. När de är klara ska vi gå och äta lunch. Är huuur hungrig som helst.

Har hittills haft det askul med Maggie. I lördags drog vi på bio och såg Resident Evil i 3D, haha! Snacka om att vi var nervösa innan. För det första hatar jag sånadär action-skräckisar, och att dessutom se dem i 3D är väl kanske inte högsta drömmen. Men den var i alla fall väldigt bra, över förväntan. Vi hade i och för sig inte så höga förväntningar till att börja med heller.

Sedan drog vi vidare mot stan för att gå någonstans och chilla lite. Hamnade på någon mysig liten krog där vi beställde in ett glas vin, och det dröjde inte länge förrän det kom fram en engelsman och försökte ge oss blommor. Haha, efter det stannade han hos oss hela natten, bjöd oss på drinkar och vin osv. Fick verkligen öva oss på våran engelska! Till slut började han dock verka lite aggressiv (haha, läskigt) så jag och Magda drog hem vid typ tolv redan. Men det var skönt det med :)

Väldigt lyckad kväll allt som allt i alla fall. Och igår spenderade vi kvällen framför valvakan med chips och dipp. Förstår inte Sveriges befolkning över huvud taget men jag orkar inte ta det här.

Nu ska jag gå och kolla om tjejerna börjar bli klara så vi kan gå och eeeta någon gång. Adjöss!


Justja, bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0