STENSJUKT

Kan inte fatta att jag verkligen har gjort det här. La mig för att sova vid halv ett i natt, och vaknde så där äcklig och mosig klockan ett. Alltså, jag vaknade ju till flera gånger innan, som vid halv tio, elva, och halv tolv. But did I get up? Noooooooo! Klart att jag ligger kvar tills jag har sovit så länge att jag liksom mår fysiskt dåligt. Haha.

Nu sitter jag i alla fall och tittar på Ellen DeGeneres som förmodligen är slut snart. Hennes sötmamma fyller år "i dag", alltså där på programmet. Trevligt värre. Och på tal om det så fyller ju jag år snart! Hela tjugo år blir jag, stora tjejen. Dock ska jag säga att jag inte alls längtar. Vill inte bli vuxen, det låter inte det minsta spännande eller kul. Och jag kommer tycka det är dödsläskigt att gå på systemet och sånt skit, så känner jag mig själv rätt kommer det dröja lååång tid innan jag vågar gå dit själv :D Haha.

Jaja, jag tror jag ska gå och göra lite nudlar till frukost nu, smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0