Long time no see

Ja det har blivit dåligt med uppdateringen här nu. Men jag har haft en del för mig faktiskt, saker som är roligare att göra än att blogga. TRORE ELLER EJ! Men nu är jag tillbaka i Bjärtrå i alla fall så nu kommer nog bloggningen igång igen, om jag orkar.

Kommer jobba skiten ur mig den här veckan känns det som, stänger tre dagar i rad nu. Plus att jag jobbar 8:00-20:15 imorrn och 9:00-20:15 på onsdag. Men sedan har jag sovmorgon till 12 på torsdag och så jobbar jag till 19:15 så jag slipper ju stänga och sådär i alla fall. Skönt.

Och fredag = LEDIG TJEJ! Fast den dagen lär väl gå ut på att inte göra ett jäkla skit. Sitta och slöa och titta på Vänner, skulle jag gissa på. För sedan börjar jag 8:00 på lördag igen, haha! Men jag gnäller inte, allvarligt. Jag vet att jag förmodligen kommer känna mig helt mörbultad efter veckan men jag kommer tjäna väldigt bra med pengar i stället så det blir bra :)

Jaja, jag återkommer nog i morgon. Nu ska jag fortsätta titta på mina favoritkillar på 5an.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0