God morgon

Blir ett kort litet inlägg nu. Resan gick alldeles lysande igår, hittade till bussen och allt, och sedan hittade jag till t-centralen helt själv också. Jag blir så imponerad av mig själv! :D Självklart glömde jag en av  de viktigaste sakerna jag hade behövt ha med mig, men vem blir förvånad? Jag överlever nog.

När vi kom hit tittade vi på Idol och åt pizza. Och surrade massvis så klart. Vi surrade och surrade tills klockan var typ, två tror jag. Då slog vi igen ögonen och, i alla fall jag, somnade på stört.

Nu i dag väcktes jag av Magda för typ en timme sedan, stackarn hade säkert varit vaken jättelänge, haha. Och så började hon göra frukost till mig. Alltså hör ni? Detta kommer bli en helt lovely vecka om det fortsätter som den här morgonen ;) Jag har inte ens klivit upp ur sängen än, haha galet!

Men men, nu ska jag väl börja ta tag i mitt liv kanske, eller jag vet inte. I dag ska vi hitta på nåt kul i alla fall, vi har bara inte kommit på vad! Bio/shopping kanske och sedan i kväll kanske vi går ut och tar någon öl nånstans, myspys!

Adjökennnnn.


Jag och Magda igår... Eh? ;)



SKOJA! Det var ju ifrån i somras när vi blev miljonärer på travet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0