God morgon bloggeeeen

Blev alldeles nyss väckt av några sms, och då tänkte jag att nu kan jag ju passa på att kliva upp när jag ändå inte kommer kunna somna om på ett tag. Sagt och gjort! Nu sitter jag här och har ingen frukost. Vårat kylskåp gick nämligen sönder igår, två månader efter utgångsdatumet av garantin på två år. Haha det är så tragiskt komiskt på något vis. Tycker synd om mamma och pappa ba!

Men hur som helst, jag ringde mamma då och beklagade mig. Så hon rådde mig att åka till Nyland och handla frukost, alltså något att äta direkt då, typ. Eftersom vi inte har något kylskåp att stoppa det i. Då ska jag ta våran röda fara, och det känns sannerligen inget vidare, den har problem med startmotorn och tänk om den inte går igång när jag ska därifrån? Det vore superläskigt.

Måste ringa pappa nu, och höra om han tycker det är en bra idé. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0