Tomhetskänsla

Alltså, åh.. Jag har så mycket att skriva om. Jag vill skriva om min helg, vill skriva om min och Ammis minst sagt störda lördagskväll. Vill skriva om veckan som kommer, och om hur mycket jag ser fram emot nästa helg! Eller hur lite jag ser fram emot morgondagen.

Men jag har ingen som helst ork till allt det där just nu. Helt omotiverad till livet i dag, känns det som. Nej jösses, vad tragiskt det lät. Men hur ska jag beskriva det då? När jag bara sitter här som en hösäck och inte ens orkar slå på ett Vänneravsnitt?

I morgon börjar jag jobba 06:00. Då ska jag vara på frukten med Ulla. Och jag tror ingen kan förstå hur mycket jag avskyr att vara på frukten med Ulla. Helst den där tiden på morgonen. Har ni någonsin städat en fruktavdelning? Om ni får chansen någon gång - Tacka nej. Det är fan inte värt nånting.

Men ja, jag tror därför att jag faktiskt går och lägger mig nu. Fan också.

Jag älskar mitt liv.


Kommentarer
Postat av: amanda

haha, men plutt! ÄLSKARDIG!

2010-10-17 @ 22:18:10
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0