Tidig dag

Cha cha bloggeen!

Jag gick hem tidigare från jobbet i dag, var så jäääkla slutpumpad. Ont överallt. Så jag åkte dit, gjorde det jag skulle, sedan åkte jag hem vid halv ett. Snälla, fina Cicco ställde upp och tog över brödet efter mig. Det var otroligt väldbehövligt kan jag säga. Så nu har jag fått vila mig lite. Ätit en sallad och ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig klar för Idol :)

I morgon, mina vänner, i morgon ska jag partaja! Ja, det ska jag. Eller först ska jag jobba, såklart! Från åtta till kvart över sex. Men jag tror inte det kommer göra så himla mycket faktiskt, inte när jag vet vad som väntar på kvällen. Fast den är lite oviss ännu, haha. Men det ordnar sig säkert det där med :) Tror vi kommer få en kalaskväll i alla fall.

Nä men ja, var väl inte så mycket mer jag hade på hjärtat för tillfället faktiskt. Ska ta och göra mig redo för dusch osv. Hoppas alla andra får en trevlig fredagkväll :)

PUSS!

Ps. Jag har målat naglarna svarta. Nu är jag så hardcore som man bara kan bli! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0