Sanslöööst

Haha, jag måste vara sjuk i huvet. Sjuk. I. huvet. Vid sju i kväll gick jag och la mig för att vila lite, kände att det behövdes efter gårdagen (trots att jag och Emma fasen sov hela jäkla dagen i dag). En liiiten, liten powernap tyckte jag att jag förtjänade. Mm. Den powernapen varade i ta mig fan 2½ timmar! Haha, herregud. Vaknade alltså halv tio, bra Sofie! Ska bli roligt att se när jag somnar i kväll/natt.

Men ah, vem fasen bryr sig! En annan har ju sovmorgon till 17:00 i morgon! Hahaha.

Hade i alla fall en riktigt bra kväll igår måste jag säga. Den var lite stressig till en början kanske, och jag tror alla tre trodde att kvällen skulle suga för att alla ar på så dåligt humör, haha. Men så fort jag och Cicco anlände i Lundeland släppte allt och det blev så jämarns roligt! Vi åt kinamat och fixade i ordning oss. Sedan lyssnade vi på Gubben i lådan, gubben i lådan och gubben i lådan. Undrar jag hur många gånger vi lyssnade på den låten egentligen? Galet jävla bra i alla fall. Emma har bästa musiksmaken!

Efter ett tag drog vi till bruket, där jag träffade på min kusin! Helt oväntat liksom. Lillkimmen då, förstår inte vad han har på fester att göra. Han är ju typ... 12? ;) Haha. Nä men där var vi ett litet tag innan vi drog till Joels och Muggens födelsedagskalas! Jag vet faktiskt inte riktigt vad som hände där, för vips så var vi på Gladan. Sjuuukt mycket folk där måste jag säga, eller så var det bara jag som tyckte det kanske.

Men det hände i alla fall en otrolig grej med kvällen. Ni vet hur jag skrev en gång om att återuppleva saker? Hur man önskar att man fick chansen, om än bara för en liten stund? Well... Igår fick jag chansen, om än bara för en liten stund. Och inte riktigt så som jag tänkt mig kanske, men det var helt fantastiskt i alla fall. Tack.

Nej, nu ska jag sluta skriva. Adjöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0