Oh, what a beautiful morning

God morgon alla knattar! Vilken härlig dag det verkar bli. Mina planer för dagen gör det inte direkt sämre måste jag säga. Jag har alldeles nyss duschat, och det var väl inte helt underbart kanske. Finns nämligen inte många morgonbestyr jag avskyr mer än att duscha, brukar helst förska skjuta på det. Men nu ska jag i alla fall ta och sminka mig och klä på mig något mer anständigt för att sedan styra kosan mot mormor som ska bjuda mig på frukost/lunch/fika (?) vi får se vad det liknar mest helt enkelt, haha.

Sedan blir det jobb mellan 13:00 och 19:15 och efter det vankas det mykväll i Lunde hos Emsonpemson! Hur bra?! Vi ska äta kycklingtacos (äääntligeen) och sedan ska vi mysmysmysa. Och i morgon ska jag åka med henne till Härnösand och så ska hon göra mig fin i håret. Åter igen, huuur bra?! Tror det kommer bli kanonbra i alla fall. Och det här är ju första gången jag ser henne som en av de mina (brunett), spännande!

Men ja just det, smink och kläder var det ja. Jag kanske återkommer något i kväll ifall jag har tid att sitta vid datorn. Annars hörs (ses?!) vi ju i morgon minsann. PUSS på er!


Ja, NU ser det då ut såhär hemma hos mig i alla fall (JAMEN TYP?!).
Nej okej, fan då.. När ska vi få lite snö då, så att det blir lite finare i den här världen? Typ aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0