Några åsikter om Idoldeltagarna

Eller, jag kan faktiskt inte ge åsikter om alla, för jag har ingen riktig uppfattning om alla.

MEN!


OLLE: Alltså... Hur skulle man kunna låta bli att bli helt upp över öronen förälskad i det där jäkla charmtrollet från Gotland? Han ser bra ut, han sjunger bra, han KAN spela gitarr! Och han sa "röst på mi". Jaaa, lilla, lilla gubben. JAG SKA RÖST PÅ DI!

LINNEA: Herreeeguuuuddddd vilken kvinna! Jag älskar allt med henne, hennes röst, hennes utstrålning, hennes utseende och hennes självsäkerhet. Jag kan verkligen, verkliiigeeennn inte vänta på att få höra en Regina Spektor-låt av henne. Gode gud, gör så att hon sjunger en Reginalåt någon gång!

SASSA: KAN NI BARA HÄÄÄÄÄ UT HENNE! Hon är kass. Sassakassamandelmassa.

ALICE: KAN NI BARAAAA HÄÄÄÄÄÄÄ UT HENNE MED!!!! Hon sjunger verkligen inte bra och hon ser ut som en dinosaurie. Jag klarar inte av att se på henne när hon sjunger. Huhu. Ytligt av mig va? Men sån e ja.


Hahahah förlåt. Fjortisinlägget 2010, men nån måste ju komma med det också!




Olle, gift dig med mig. Gör mig till en ärbar kvinna.



WOHOOOOOUUU!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0