Låg dag

Ja hörni, kära, kära älskade bloggläsare. I dag har jag faktiskt inte mycket att glädjas över. Känner mig riktigt jäkla deprimerad, och jag antar att 70% av er som läser blir väldigt glada av att få höra det. Grejen med mig är att jag så himla, himla gärna skulle vilja skriva av mig här. Skriva om alla känslor som rör sig runt i mitt huvud. Jag vill få ut dem, jag vill sätta ord på dem. Ord är det finaste jag vet.

Men då jag känner mig själv, och jag känner min stad - denna fantastiska stad, som fungerar som en enda stor visklek där verkligen ingen viskar - får jag tyvärr välja att hålla allt för mig själv. Jag får helt enkelt vända mig till mina närmsta, och låta dem ta smällen. I guess.

Det jag däremot kan tala om, är att jag insett att roten till mitt "life from hell", sitter i karma, och det faktum att jag måste varit Hitler i mitt förra liv. Heinrich Himmler, som 1929 blev utsedd till något slags chef för SS (en "personskyddsstyrka" åt vår käre gamle man, Adolf himself), är nämligen född den 7e oktober år 1900. JAG är född den 7e oktober 1990. Och vad är mina initialer? Sofie Stattin - SS. En ren slump? I DON'T THINK SO MISTER!

Nej men ärligt, jag klarar inte riktigt av det här just nu. All min kraft har runnit ur mig och jag VET ärligt talat inte vad jag ska göra av mig själv i kväll. Vore det inte för att jag sov till 14:00 i dag skulle jag gått och lagt mig, och sovit bort den här jävla dagen. Men då jag aldrig skulle kunna somna nu, så får jag hitta på något annat.

Vänner brukar funka..

Hejdå.



Yeah it's perfectly clear love is not what you need.
Tell you that I don't care, but I dont want to.
Anything that you say I hear myself agree,
and I don't recognize what I've turned into.

I don't know why I want you so, 'cause I don't need the heartbreak.
I don't know what addictive hold you have on me.
I can't shake, no, I'm not in control.
So let me go.

Release me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0