Gnistrande väder

Sitter här och har just ätit en äggfrukost framför ett avsnitt av Vänner. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite innan jag beger mig till Kramfors. Jag börjar tolv i dag, men har ett par ärenden att uträtta innan jag kan ta på mig den fantastiskt vackra röda skjortan. Och man blir på så bra humör när det är soligt och grant ute! Bara snön som fattas nu så det blir lite ljusare med.

I kväll blir det nog ingen mer uppdatering från min sida, drar ut till stugan efter jobbet med familjen för lite taco- och idolmys. Det blir sista helgen i stugan det här tydligen, är ju fint att jag är med då, haha. Var typ tusen år sedan jag var där. Men kan jag rå för att jag har så upptagna helger? ;)

Jaja, nu var det dusch i alla fall. Så på återseende!

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0