Gäääässspppp

My gaaaad vad trött jag känner mig. Gick ändå och la mig relativt tidigt igår. Men väcktes vid elva och sedan kunde jag omöjligen somna om. Vid halv två kanske jag somnade igen, och ja då kändes det så klart alldeles underbart när väckaren ringde klockan halv fem. 04:30!! Alltså? Jag ska skriva till kungen igen. Det BORDE vara olagligt!

Men men, nu är jag i alla fall hemma från jobbet en sväng. Ska ju så klart tillbaka för att jobba fyra timmar i kväll också. Haha, så sanslöst! Men jag stänger i alla fall med Cicco så det ska bli ruuuulig :) Så då får vi väl se vad för skojsiga bus vi hittar på... Men jag skojar, jag är ingen stolle som brukar använda "bus" i mitt vardagliga språk. Nå'n måtta får det väl fan vara.

Kanske man ska försöka sova en liten stund då :) Ja, så får det bli. Adiós!


Skulle ju inte tacka nej till att vara i den där tjejens (säng-)kläder just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0