Jag behöver dig mer än jag älskar dig, och jag älskar dig så himla mycket.




Du är det finaste jag vet när allt annat här är falskt och fel.
Det är så jag säger det.
För att citera Håkan Hellström.

Att med bokstäver bilda meningar, som beskriver en känsla, är inte alltid det lättaste.
Det är inte alltid man kan sätta ord på hjärtats röst.
Därför tycker jag att det är så himla praktiskt att det finns så otroligt många låtar vi kan relatera till.
Speciellt i all tonårig misär.
Ibland en ny låt för varje dag. Varje timme.

Vissa kan tycka att det är ganska tråkigt,
eftersom att det innebär att sorgen är tämligen alldaglig.
Ounik och inte ens vacker.

Men hur mycket jag än försöker, sofie.
Så kan jag inte sätta ord på hur mycket du betyder för mig.
Hur du får mig att andas när den här världen kväver mig.
När mitt undermedvetna kryper upp längs ryggraden och stryper mig sakta.
Jag valde därför att citera en text här nedanför.
För att beskriva det jag inte kan få fram.

But I see your true colors,
shinin' through.
I see your true colors,
and that's why I love you.




Det är såhär jag säger det.

/Lillasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0