Tired gurlie

Ja shit alltså, megatrött tjej här eller! Har varit vaken i 20 timmar och det börjar verkligen kännas nu. Jobbade mellan nio och kvart över åtta, därefter en sväng till Sofi i Överfälle varifrån vi sedan styrde kosan moooot... Tamtadam: Härnösand! Där skulle vi då avnjuta den efterlängtade Harry Potter-filmen.

Kan säga som så, att jag älskade den! Älskar förstås alltid HP och jag älskar att få se mina fina böcker leva upp och bli.. Ja, levande! Men Sofi hatade den, haha. Hon gnällde på att den fan inte var okej osv. Men vem bryr sig? Ron var snyggare än fan någonsin, trots att Sofi sa att han var skiiiitful, jag bryr mig inte sa jag?! Och en vacker dag ska jag gifta mig med honom, om det så ska bli i ett parallellt universum. Minsann!

Men ja, nu har jag nyss borstat tänderna och tänkte krypa till kojs i alla fall. Alldeles för många trötta svordomar i detta inlägg nämligen. Det är sannerligen en riktigt sömnig Sof som signar ut. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0