Sundsvall here I come

God morgon bloggen! Här sitter jag och har nyss ätit en äggfrukost (haha, sa ju det) tillsammans med ett avsnitt av Vänner. Nu känner jag mig riktigt redo för dagen som komma skall, hur bra är inte det då? Är även så fantastiskt glad över att jag duschade igår, haha. Hade hatat mig själv om jag varit tvungen att göra det nu, toooo tired!

Jaja, jag ska väl ta och göra mig i ordning tror jag. Ska åka vid halv elva för att tanka och sedan hämta upp Maggiepaggie och Emeli! Sedan vidare mot Härnösand där Sofipropp förhoppningsvis (?) väntar på oss. Och just det, måste kolla mitt saldo också, viktiga saker.

Nej, det är väl bäst att jag skyndar mig då, hejdå!



Den här jäääävla dosan alltså. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0