Morgondusch

Ja, detta har ju minst sagt blivit ett återkommande ämne i den här bloggen. Mitt agg emot morgonduschar, då jag tycker att de framför allt är jobbiga. I dag var jag tvungen att ta en sådan igen, då jag varken orkade eller hade tid igår. Och det sög liiiika mycket den här gången med.

Vill dessutom varna folk. Jag har lyckats med bedriften att investera i världens kanske sämsta ansiktsfukt. Alltså på riktigt, man blir bara glansig av den. Det är som om krämen liksom lägger sig ovanpå huden. GAH! Så himla irriterande. Varför kan jag inte bara få hitta en skitbra? Som går in i huden och på riktigt återfuktar liksom. För jag blir verkligen torr som fnöske om vintern, så jag kan inte bara låta det vara. Sad for me!

Där har ni den. L'ORÉAL  Triple Active Day.
Don not buy it!
OCH OM NI HAR NÅGOT TIPS PÅ EN BRA, snälla berätta :( Haha.



Now: Off to work!

Kommentarer
Postat av: elina

Neutrogena har en skiiitbra som jag använt aslänge, dock är den nog kanske inte för torr hy men dom har ju massa olika grejer, så finns säkert nån för torr hy med :)

2010-11-12 @ 12:05:43
URL: http://elinalong.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men åh, tack för tipset Elina! Ska heeelt klart kolla upp det. Vad som helst är förmodligen bättre än skiten jag har i vilket fall, haha.

2010-11-12 @ 19:13:18
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0