LAUGH

Sitter här i någon annans hem och tar mig friheter. Och jag fick just erfara att det verkligen inte är lika härligt att ta sig friheter då hon som bor här kommer hem precis då jag håller på och tar mig en frihet!

Haha nej då, så farligt var det faktiskt inte. Jag stod i duschen då jag hörde dörren öppnas och Malin ropa "Hallå?", så jag svarade "Hallååå". Men sedan när jag kom ner, färdigduschad, så hade hon försvunnit. Och tagit Chicko med sig. Så hon kommer nog tillbaka snart. Kanske jag ska bjuda henne på lite pepparkladdkaka som kompensation?

Varför jag egentligen skriver är för att jag kom på nu i dag att jag faktiskt inte visade er armbandet jag köpte på Guldfynd på min födelsedag för lite av födelsedagspengarna jag fått av mamma och pappa :) Det är från Guldfynd by Kenza och det står LAUGH på det. Jag bara kände hur armbandet talade till mig, då jag tycker skratt är en otroligt viktig del i livet. Och tappar man skrattet, ja då får man se till att göra saker så man hittar tillbaka till det.


Fint, va?

Men nu är Malin hemma och har tappat sin mobil i toan, hahaha. Ska försöka hjälpa henne. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0