Joshua, min Joshua

Åh, jag fick ett sånt stort sår i mitt redan sargade hjärta nu. En utav de bästa låtarna jag har på min spotifylista, har blivit grå. De har med andra ord tagit bort den, så att den inte går att lyssna på. Åååh, vad det blöder. Jag älskar den låten, jag vill lyssna på den om och om igen. Och jag tycker verkligen inte om att lyssna på Youtube, tar liksom bort känslan. Näe, fy faaasen alltså! Verkligen inte okej.

Men bara för det, och bara för att jag är en sån snäll människa (och för att vissa redan snor mina låtar ändå), så ska jag låta er få njuta av härligheten. Om jag någonsin hittar en kille som kan spela gitarr och sjunga som Joshua Radin, ja då ska jag fasen sluta jobba och bara njuta av mitt underbara liv med min underbara kille.


Play me a song, your newest one.
Please, leave your taste on my tongue.


I loved you first.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0