Ja, se det snöar!

Vad härligt, va? Visst känns det bra? Nja, med tanke på att typ 80% av mina vänner på Facebook verkar tycka att det "SUUHUUGÄÄÄR" med snö och vinter, så antar jag att det inte är många som håller med mig. Men jag bryr mig verkligen inte. Jag har väntat på den här snön, på att det ska bli lite ljusare ute osv. Jag tycker det känns härligt! Sedan att jag kommer måsta gå ner för att SOPA av bilen strax... Det är en annan historia, haha.

I dag blir det i alla fall jobb mellan 11:00 och 20:15. Där har vi något jag definitivt inte tycker om lika mycket som snön, ehehe. Men det måste gå, man måste ju jobba för ett gott leverna har jag hört. Så nu ska jag nog ta och göra mig lite frukost kanske!

Hejhej!

Nu har vi till och med mer snö än såhär i Bjärtrå, tjiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0