Hjälplös

Ojoj, jag har minsann inga ord i kväll. Det finns så mycket jag vill skriva om. Så otroligt mycket. Men orden sviker mig i kväll och jag får inte ut någonting. Satt nyss och skrev en kvart. Fick till tre liksom, "stycken", men när jag försökta läsa igenom det så blev jag tvungen att sudda allting - bara, bara dravel.

I stället ska jag skriva om hur mycket jag verkligen hoppas på att kunna åka till Magda redan den 3e december, och i såna fall stanna där en hel vecka. Jag saknar henne så, och Malin med. Och det känns inte som att det skulle räcka med att bara vara där några dagar. Dessutom behöver jag komma bort, en längre tid. Jag behöver umgås med Maggis och låta henne ta hand om mig lite. Bara hon och jag.


Jag ska göra allt som står i min makt, Maggie.
Vi ses den 3e! Haha.

 

Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0