Friday night

Vilken härlig kväll jag har. Är ensam hemma, vilket jag älskar. Jag har tänt ljus och poppat popcorn och gjort dipp och hela tjosan hejsan! Blev dock ett litet missöde med en av popcornpåsarna, vet verkligen inte vad som hände men det luktade riktigt jäkla fränt ur påsen då jag tog ut den ur micron. Fräter fortfarande i näsan när jag tänker på det. Blev lite rädd så jag slängde den, haha. Men jag tror inte den skulle smakat så gott ändå!

Jaja, tanken var att jag skulle åka till Björns i kväll, men det var så mycket folk där redan så jag kände att jag nog bara skulle "trängt mig på". Hoppas därför på att de kanske får en liten stund över i morgon i stället så vi kan ses då :) Jag funderar på att åka in till "stan" och kolla in utförsäljningen på Eurosko.

Ojoj, vilket ointressant inlägg. Eh, ja.. Som vanligt det, kan man säga! Slår väl på ett Vänneravsnitt då. Och ja, en god vän till mig klagade på mig igår och sa att jag "bara tjatar om mina vänner" och att "det faktiskt finns andra bra serier". Så jag vill bara påpeka, för er andra som tycker likadant, att jag är mycket väl medveten om att det finns andra serier. Bara det att Vänner är den enda serien jag har på datorn och jag orkar inte ta hem något nytt, för det skulle ta tusen år med mitt internet. Och så är det med det!

God afton :)

Men jag menar, titta på dem. Hur fina är de inte?! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0