Freakin' FREEZIN'

Sitter och fryser som en gaaalning! Tydligen hemskt, hemskt kallt här i vårat hus. Tydligen hemskt, hemskt ovanligt också. Enligt pappa dvs. Enligt mig är det alltid, alltid, alltid kallt här. Så nu sitter jag här i alla fall, med en filt runt mig och fötter som känns som isbitar - inte okej!

Jaja, har haft en riktigt skön dag i alla fall! Vaknade av mig själv klockan tio i morse, behövde inte ens vakna av alarmet. Då klev jag upp och åt pekingsoppa till frukost som jag hade kvar efter min kinamiddag igår. Den var alldeles för varm för övrigt, så att jag skållade tungan. Och eftersom jag inte började jobba förrän ett så har det känts som en riktigt kort arbetsdag, SKÖNT!

Men jag har i alla fall inget intressant att berätta, ELLER JO! Förresten. Jag kanske ska ner till min Maggiepaggie den 6e december! Chefen skulle kolla upp det i morgon, ifall det funkar. Och jag hoppas verkligen det för jag behöööver komma härifrån nu. Och vilket ställe är bättre att åka till än till min brud? Och då har Malin flyttat in i sin nya lägga med, så den vill jag också se! Hihihi, åh, så himla bra.

Ja men det var faktiskt allt, det svär jag på. Och nu vet ni nog mycket väl vad jag ska göra.

Arrivederci!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0