A day off

Okej, ja, det här är en heeelt onödig dag och jag gillar den! Sitter här utan att ens ha klätt på mig än, med täcket virat runt mig. Jag har hunnit med att slänga in en tvätt och nu funderar jag på att koka mig ett ägg och äta till ett avsnitt av Vänner. Jag har blivit en äggtjej minsann, jag vet inte om det är bra eller dåligt.

Vaknade i morse av ett samtal från min chef som frågade om jag kunde jobba från 09:15-20:15 i morgon i stället för att börja 15:00. Jag kände egentligen inte för att svara ja, men jag är ju inte den som är den. Plus att på så vis slapp min fina lillis jobba på sitt lov också. Jag är ju ledig i dag dessutom, så så hemskt mycket gör det ju inte om jag måste vara där en hel dag i morgon.

Jag har förresten lagt märke till att jag avslutar otroligt många av mina inlägg med "Nej, bla bla bla var det ja!", eller liknande. Som om jag kommit på andra tankar (vilket jag förmodligen har) och plötsligt kommer på vad det egentligen var jag skulle göra (vilket jag förmodligen gör). Men jag ska i alla fall försöka sluta med det. Är det något jag avskyr i skriftväg så är det upprepningar, caaan't take them!

Så ja, därför ska jag helt enkelt gå och koka ett ägg nu. Ingen påminnelse till mig själv och inget chockartat utrop för att jag plötsligt kom på det! Haha, hejdåååååå my darlingz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0