Tur i oturen

Heej bloggeeeen! Shit, märkte nu att jag inte skrev på hela dagen igår, men jag hade som lite annat för mig. Sedan på kvällen hände det läskigaste som någonsin hänt mig tror jag. Jag blev "stoppad" eller vad man ska säga av en civilpolis för fortkörning eftersom jag hade kört om honom i Bollstabruk. SÅ JÄKLA RÄDD JAG VAR! Men ja, jag är stolt över att jag inte började gråta i alla fall, vill inte vara en sån som gråter sig till att behålla körkortet. Så körkortet hade jag med mig hem utan gråt :) Pappas bil fick dock stå kvar, får väl se om han kanske åker och hämtar den i dag.

På tal om i dag då, jag och Anders skulle ju egentligen ut till stugan och måla i dag, men då vi inte har någon bil trodde jag att kanske mamma och pappa skulle komma och hämta oss? Men jag har inte hört ett enda knyst där utifrån så jag vet inte alls vad som händer. Jag borde gå ut i solen och sätta mig men det känns sååå omständigt. Jag vill åka utomlands då man inte behöva anstränga sig med stolar och sånt, de finns redan där.

Men nu ska jag gå och göra mig lite frukost, hoppas alla har det fint i solen :) Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0