Bra början!

Undrar om det verkligen är meningen att jag ska börja med detta igen? Satt nyss och skrev ett inlägg, och då jag skulle publicera dog internet. Det bådar ju inte särskilt gott ;) Fast å andra sidan, sen när har jag varit någon som lyssnar på tecken då?

Jag är i alla fall så himla trött på mig själv och min oförmåga att läsa av vädret, haha. Jag tänkte igår att jag skulle sitta ute i solen och pressa i dag, för det stod på yr.no att det skulle vara superväder. Men så vaknade jag vid tio och insåg att det var molnigt så jag somnade om. Vaknade igen vid tolv (!!!) varpå jag klev upp, och då var det fortfarande mulet! Så nu sitter jag här, fastän solen verkligen skiner ute, och vågar inte gå ut. För jag vet att så fort jag kommit ut och satt mig så går solen i moln, jag bara vet det!

En sak till jag skrev om i mitt första inlägg var att jag inte förstår varför jag alltid skriver så långt och invecklat. Ingen orkar ju läsa sånt! Jag önskar att jag kunde skriva som Ammis, hennes blogg är bäst. Men hon har en gåva den flickan, en gåva som är få förunnad. Har sett många försöka få till det där lilla extra (bl.a. undertecknad) men jag tror nog det är något man föds med :)

Men men, nu hör jag att det har blivit liv i min pojkvän så jag ska gå och göra lite frukost till honom (och till mig själv eftersom jag inte ens lyckats göra något sånt än). Så på återseende!


Kommentarer
Postat av: ammis

meen auuuuw:*

2010-07-05 @ 16:31:35
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Puss!

2010-07-05 @ 23:19:41
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0