Ångest

Ååh, vad hemskt det här är. Jag har två jäkla dagar kvar på min semester, och ingenting har jag gjort den här sommaren. Vi som skulle åka till Göteborg, det blev aldrig av. Så himla typiskt mig och min tur! Haha. Och ja, för att liksom strö salt i såren så går mamma på semester i dag, så klart. INGA KONSTIGHETER!

Grejen är att jag bara vill få flytta nu. Jag vill att den där jäkla mannen som "bor" i våran lägenhet nu ska ringa och säga "Varsågoda, nu står lägenheten tom". Men det kommer ju knappast att hända. Och jag vill att Anders ska ringa upp honom, för jag vill inte ringa igen själv. Har så otroligt svårt för att ringa till folk, förstår inte.

Men det blir nog bra ska ni se, vi kommer säkert hitta någonstans att bo tills lägenheten är ledig... Kan man ju hoppas i alla fall. Annars får vi väl helt enkelt ta upp husvagnen och sätta oss i nån park, ehee.

Ja, näe, nu ska jag inte vara sån. I stället går jag och gör lite frukost, adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0