Kär och galen

Vilken lovely boyfriend jag har. Han lagar mat till mig i kväll, precis som han gjorde igår. Dold talang där från hans sida! Men han är duktig och jag är verkligen glad att jag har honom. Annars skulle jag ju få leva på typ nudlar och cola :( Turtjejen!
God bless the broken road that lead me straight to you,
<3.

I dag var jag hemma från jobbet. Har haft en sån jäkla magvärk de senaste dagarna och jag kan verkligen inte förstå vad det är. Känns precis som då man är gasig, men om man säger som så, det kommer inte ut några ;) Trots att jag sprang och hade mig då jag tränade i tisdags. Så känns det som att det måste vara något annat. Det börjar dock lugna ner sig lite nu. Men natten var riktigt vidrig faktiskt, trodde jag skulle börja grina där ett tag. Stackars Andy kan inte ha fått sova nånting alls nästan.

Jaja, jag har i alla fall tillbringat dagen med att ligga hemma och kurera mig i soffan. Malin var hit en sväng med och så följde jag med henne då hon skulle möta Maggis på bakfickan. Kände att jag behövde röra på mig, men fy vad glad jag är att jag stannade hemma från jobbet. Hade aldrig orkat gå runt i de där kalla butiken med den här magen i dag.

Nu sitter jag som sagt och väntar på mat, det börjar lukta riktigt gott från köket. Det blir fläskkotletter i dag, hur lyxigt är inte det? Såhär på onsda'n. Och så läser jag lite Harry Potter. Eller den senaste halvtimmen har jag väl suttit här, men tänkte återvända dit nu.

Ville i alla fall bara kika in och säga hej. Så hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0