Västerås, baby!

Hejhej bloggeeen!

Sitter här i sängen nu och har nyss diskat rent här. Magda är på praktik så jag är all alone i hennes lägenhet som hon har gjort så himla omysig nu. Igår tog hon ner gardinerna i fönstret och sedan när vi åker till Västerås till Mallan så säger hon att hon ska ta med alla kuddarna också. Huhu! Tråkiiit ju. Jag hatar flyttar.

Men men, det ska bli kul att komma till Västerås igen i alla fall. Och se Malin och Stefans nya lägga :D Tydligen en skeeetastor tvåa! Enligt Magda i alla fall. Och så ska vi sova där tills i morgon, då ska Malin få fixa lite med mitt hår och sedan ska vi äta middag hos dem. Jag ska bjuda på en efterrätt som Emlan bjöd oss på hemma förra helgen. Kul!

Nu ska jag i alla fall börja klä på mig nånting för att traska ner på Hemköp och ta ut lite pengar tänkte jag, sedan går jag nog och solar. Hoppas alla har en fin söndag :) Adiós!



Sist jag var här blev jag tvungen att ringa ett samtal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0