Trött tjej

Jag kom inte hem förrän någon gång runt halv fyra från Kramfors, snacka om död tjej. Asläskigt också att köra hem mitt i natten i denna snöyra! Kunde knappt ha hellyse på för att jag inte såg något då. Men utan hellyse såg jag ännu mindre så valet var inte så svårt.

Sedan somnade jag i princip på en gång när jag kom hem. Eller ja, efter någon halvtimme kanske. Och så nu är jag vaken, alltså jag är så duktig! Varför jag är vaken är för att jag ska följa med Maggie till Sollefteå. Och då är det ju roligt att vakna och märka att man inte ens har någon bil!! Men det har ordnat sig nu, för hon kommer och hämtar upp mig i stället.

Så i kväll kommer jag vara hos Magda. Äter där och så, myspys. Sedan får vi se. NU ska jag hoppa in i duschen! Så adjöken med er. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0