Shopping

Hey, I made it, I'm the worlds greatest! Woop woop, ni läser just nu en text skriven av en person som tog ett jättekliv ut i vuxenvärlden i dag! Haha. Ja, jag låter töntig och barnslig men allvarligt, jag är faktiskt superstolt över mig själv. Och det är inte bara på grund av att jag klarade att ta mig hela vägen till Magdas skola, utan även för att jag faktiskt vågade försöka.

I dag har vi sprungit på stan mest. Jag köpte två julklappar, till Ammis och Emlan, och sedan köpte jag ett par jeans till mig själv. Jag har verkligen shoppat alldeles för mycket, som vanligt då jag är här. Men jag känner att jag måste passa på när jag väl är här liksom. Så två par jeans tar jag med mig hem, en jättefin stickad tröja, en lång cardigan och så lite mer krimskrams. JAG ÄR NÖJD! I alla fall, och det är ju huvudsaken.


Där har ni lite smakprov. Nu ska Maggie ha datorn snart tror jag, så jag ska ta och runda av. Vi börjar närma oss hemfärd och paniken bara stiger och stiger när vi börjar inse att vi inte får plats med allting i väskorna vi har?! Så om någon vänlig själ vill hämta oss i Stockholm så är det bara att hojta till. Haha.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0