Holyyy maca..

Shit alltså, haha. Vilken kväll det blev! Här gick man runt och trodde att man kunde behärska en bil, men icke! Helt plötsligt satt jag i diket i Gålån och kunde inte komma därifrån, haha åh. Tyckte inte det var så himla kul just då men, nu är det fasen rätt kul.

Men jag kan inte fatta att vi hade sån jäkla tur att en lastil med lyftkran (?) passerade oss precis när mamma och pappa anlänt, haha! Så han sa "Ska jag hjälpa er upp med bilen eller?". Vips så var bilen uppe. Och han tvingade mig att köra den hem också, han sa att jag skulle bli rädd annars. Så det gjorde jag.

Jaja, det gick ju bra i alla fall och jag tänker att man väl ska uppleva det där någon gång också. Pappa säger att jag inte har någon ordning på framhjulets position så jag får jobba på det helt enkelt.

Nu ska jag i alla fall sluta skriva. Så hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0