Hemma en liten sväng

Kom hem från jobbet för ungefär 50 minuter sedan. Fy fasen vilken dag, säger jag bara. Sura kollegor och nu enn brännblåsa på pekfingret, tack gode gud för att dagen fick ett slut och för att jag fick stänga med Christoffer. Annars hade jag nog blivit tvungen att dö en smula.

Nu sitter jag i alla fall här och ska alldeles strax hoppa in i duschen. Varvar ner lite med min fina musik, sedan ska jag till Kramfors. Funderar på att ta med mig datorn för att se på Vänner, men vi får se. Jag ska hinna fixa naglarna också, innan jag åker. De ser rent förjävliga ut, det måste jag medge.

Jaja, det finns inte så himla mycket att säga för tillfället! Eller jo, det gör det nog. Men jag är inte på humör för det. Tänkte bara kika in och tala om att jag lever. Så nu vet ni det. Hejdå!


You're still as fine as fine can be.
Well, that's good for you.
You're dead to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0