God morgon!

Jag sitter här och äter mysfrukost framför Vakna med The Voice, rostade frallor med apelsinmarmelad och O'boy till det. Ultimata mysfrukosten för mig! Hur simpel den än må vara liksom. Den påminner mig väldigt mycket om vintermorgnar från då jag var liten.



Om ungefär en halvtimme ska jag ner och varmköra bilen, sen bär det iväg för att hämta lilla Pillan som ska åka med mig till jobbet i dag. Därefter jobb heeeela dagen, och sen hem och börja packa inför resan på fredag tror jag bestämt. Det är min nya grej att vara ute i tid. Kul! På återseende, kära vänner.


Förresten, ni vet tavlorna jag la ut bild på igår, en med mig och Amanda och en på mig och björnunga? I morse när jag vaknade hade något flyttat på bilden på mig och björnunga och även på stenen. Vet inte om det var redan igår när jag gick och la mig, men känns obehagligt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: emma

hörru jag tyck du är lika bra som mig på att göra mysfrukost :D såg väldigt trevligt ut det där måste jag säga!

2010-12-01 @ 21:27:07
URL: http://ejonasson.devote.se
Postat av: Sofie

haha tack emma! jag tänkte faktiskt på dig när jag kallade den simpel ;)

2010-12-02 @ 13:12:38
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0