Speedy computaah

Hej bloggeeen! Och hej allaa som läseeer!
Vill ni veta nå kulit? Anders har fixat min dator så den är kvickare än blixten nu. Alltså tagit bort allt skräp och sånt. Så nu ska jag bara alldeles strax lägga in mina väsentligaste saker (typ Vänner-säsongerna osv.), sedan är den klar. Och något jag upptäckte alldeles nyss som gjorde mig suuuperglad är att nu kan jag titta på youtube-klipp som vanligt folk igen! Tidigare har det tagit cirka en halvtimme (haha) innan ett klipp startat, nu startas det samma stund jag kommer in på sidan. Lycka!

Annars då? Nä annars är det mesta som vanligt. Förutom att jag och Anders flyttar norrut på söndag. Det ska bli läskigt. Ännu läskigare ska det bli att jag börjar skolan på måndag. Jag är så rädd att jag snart bryter ihop. Men det ska säkert gå bra. Brukar känna mig lite lätt obekväm i sådana situationer till en början bara, men brukar inte ta så lång tid innan jag blivit varm i kläderna.

Jag orkar inte berätta om min vistelse hos favotjejerna i söder, men jag kan säga som så att jag hade otroligt trevligt. Och mysigt! Och det var riktigt roligt att få se hur både Malin och Maggis bor :) Nu kan jag känna mig trygg. Eller är fortfarande lite orolig för Magda som blivit storstadsbrutta på riktigt nu, men hon kommer nog snart in i det helt och hållet och då kan jag känna mig lugn :D

Jaja, mycket svammel nu. Tror jag går och gör lite frukost i stället. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0