Just the blink of an eye

Det är så jäkla typiskt. Och jäkligt sjukt hur humöret kan skifta från strålande glad till ett åskmoln inom loppet av en grisblink. Då jag och Magda var på väg hem från Sundsvall nu var vi skitnöjda med våra inköp och superglada över att vi skulle ha sovmorgon ända till klockan tolv i morgon. Vi insåg därmed att man faktiskt kan sova ända till typ elva till och med. Och så var jag dessutom asglad över att det skulle vara idol i kväll! Men så ringer min mamma, och förstör precis allt för mig så klart. Hon frågar vem av oss som kan börja jobba klockan åtta (!!!) i morgon. Och då var det så klart inget snack om vem det fick bli, i och med att Magda jobbar stängning, alltså till kvart över åtta, och jag "bara" jobbar till kvart över sju. Så ja, det blir elva timmar på jäkla skitkonsum för mig i morgon. Kul va?
    Därmed är alltså humöret inte riktigt på topp i kväll. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer heller. Eller jo! Jag kan ju faktiskt berätta om vad jag har köpt. Jag köpte ett par av de där bootsen som jag visade här tidigare, kan lägga upp bilden på de det blev. Sedan köpte jag två t-shirtar och en necessär på H&M, en tjock myströja på Gina och så en väska och en plånbok på Accent. Haha, Magda köpte en likadan väska fast en brun, och då hon stod och betalade hör jag hur kassörskan frågar "Vill du bli medlem?". Varpå Magda börjar "Njaaaee.." och då avbryter kassörskan henne och säger "Du får ju 25 % rabatt på en valfri vara om du blir medlem". Hahaha, Magda svarade direkt "Jahaaa, jamen då blir jag ju jättegärna medlem." haha! Jaja, sedan tror jag faktiskt inte det var något mer jag köpte. Eller två par sockar på Indiska köpte jag. Och så åt vi världens godaste pizza på Birsta med vitlöksdipp till, kanon!
    Jag har i alla fall haft en toppendag precis som jag förutspådde. Den kunde fått sluta lite trevligare bara, men sånt är livet. Nu funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig. Antingen det eller se på ett avsnitt av Vänner. Vi får se :) Jag passar på att säga godnatt här i alla fall, och hoppas på att alla andra har haft en bättre kväll än mig. PUSS!



Mina nya boots.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0