I don't wanna get lost

Ja, den här ledigheten började ju just fint, haha. Jag vaknade "redan" vid 15:20 av att Magda ringde. Hur är det ens fysiskt möjligt? Jag la mig för att sova någon gång runt halv ett. Visserligen blev jag väckt vid halv tre av en viss person som prompt skulle visa mig någon jäkla video på Youtube, men i övrigt så sov jag liksom. Jag har med andra ord sovit ungefär 14 timmar i natt.
    Jag gissar på att det kan ha något att göra med min huvudvärk just nu. Jag åt ju aldrig någon riktig frukost heller eftersom vi ändå snart skulle äta middag. Men jag trodde att det kanske skulle ge sig då jag fått lite mat i magen, men icke. Så det beror väl på något annat, haha. Förmodligen beror det på att jag helt enkelt sovit för mycket, så jag får väl se till att sova mindre i natt ;)
    Annars i kväll har jag, som jag skrev igår, planerat att bara ta det lugnt. Då Magda ringde tidigare frågade hon om jag ville med ifall de eventuellt skulle gå ut, men jag tackade nej. Vilket ledde till att jag kanske får agera chaufför i kväll om det nu slutar med att de går ut ;) Haha! Men det gör jag så gärna för min lilla tjej. Det suger dock att Danny har S80n i Övik och att jag därmed får köra våran skruttbil. Men ja, vad gör man inte?
    Nu ska jag i alla fall sluta skriva och kanske gå och ta mig någon alvedon eller liknande. Sedan ska jag blanda vitlöksdipp, sådeså! Hejsvejs mina kära, kära, kära vänner. Och trist också att jag även fick tacka nej till erbjudandet att följa med Dennis och Niklas ut i kväll (i Stockholm då för er som inte förstod). Hoppas de klarar sig utan mig ;) haha! PUSS.


I don't wanna forget you,
I don't even wanna try.
How am I supposed to walk on by,
when you're looking like that?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0