Vi rymmer bara du och jag

Nu har jag äntligen något att berätta. Jag och min lillispillis ska på bio nästa vecka. Närmare bestämt på onsdagen. Vi ska se Michael Jackson - This is it. Det är något vi har haft bestämt ända sedan vi fick reda på att filmen skulle gå. Vi ska slå på stort och åka till Sundsvall minsann! Det höll dock på att skita sig då vi inte hade någon bil och ingen av oss kände för att åka buss, men det löste sig fint då det visade sig att vi fick låna Malins bil. Och därmed stannar vi även över natten, eftersom vi inte hade kunnat om vi tagit buss i och med att jag börjar jobba tio på torsdag. Så det blir till att ställa väckare för mig och Ammis vill jag lova! Men det ska nog gå bra :)
    I kväll har jag inte gjort något särskilt alls. Jag har suttit här och tittat på 2½ men och så har jag ätit supergod chili con carne. Nu sitter jag och tittar på Postkodmiljonären och sedan är det väl Bonde söker fru tror jag :) Är inte så himla insatt i det programmet och känner väl inte riktigt för att bli det heller. Men i kväll har jag ingen vidare lust till att läsa någon av mina böcker så då får bönderna duga.
    Jag börjar jobba tio i morgon vilket känns rätt tungt i och med att jag nog måste åka med Magda in redan till kvart i nio. Men så är det med det, fick ju åka in en timme tidigare i dag också så. Det är ändå faktisktbe  rätt skönt att sitta där i lugn och ro någon timme och äta frukost och lite så.
    Nu ska jag hämta något att dricka, sedan fortsätta titta på postkoden, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0