Jo, jag hade en period

Haha, min underbara lilla lillasyster påminde mig just om en period jag hade i mina yngre dagar, då jag var så galen i mangaserierna Sailormoon och Pokémon. Detta var ingenting som hon var medveten om, men det råkade bara bli så. Inget jag är stolt över direkt. Men jag har ju pratat förut om hur påverkad jag blir av musik, och hur jag kan slungas år tillbaka i tiden bara av att höra en låt. Och i dag hamnade jag i den där "perioden".










Och så slutligen då. Pokémon. Amanda skrev att hon blev helt kär i han på 0,42. Och det blev jag med, hahaha. Jag skrev det inte till henne då, utan hon får upptäcka det här. Innan vi ens kände varandra Ammis, så var vi kära i samma kille ;) Men så kan det gå!


Kommentarer
Postat av: amanda

haha, men sooooofen:D

askonstigtD::D:D:DD:D:D:

2009-10-06 @ 18:27:09
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0