Inte feberfri

Min mamma hade rätt, det var alvedonen som spelade mig ett spratt. Så nu sitter jag här, med än högre feber än tidigare och ett dunkande huvud. Så det blev ingen bio för mig och Ammis. Vi höll hoppet uppe in i det sista, men det var då min feber började stiga igen vid femtiden som jag insåg att det inte skulle bli av. Och lite samma var det väl med lillisen. Så ja, 210:- i sjön :( Kommer jag någonsin få se MJs film?
    Nu sitter jag i alla fall och väntar på att Så som i himmelen ska börja. Michael Nyqvist är ju  min man, han kanske kan pigga upp mig. Lite synd visserligen att han dör i slutet av filmen, om jag inte missminner mig, men sånt kan man ju bortse ifrån. Och nu för vi hoppas att det inte är någon som läser min blogg som inte sett den, och planerade att göra det, för i såna fall har jag ju förstört hela poängen.
    För övrigt har jag dessutom fått snuva och börjat nysa nu. Hur ska det här gå? Det blir inget jobb för mig i morgon heller i alla fall. Det svider väl lite i plånboken möjligtvis men just nu känner jag faktiskt att min hälsa är viktigast. Så är det. Och med det tackar jag för mig, och går och hämtar ytterligare ett glas vatten.


Nähänä, nu blir det tydligen bonde söker fru i stället. Har man parkerat sig i soffan får man tydligen skylla sig själva, och rätta sig efter resten av familjen. Jag får helt enkelt titta på Micke en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0