I'm sick and tired of you setting me up

Setting me up just to knock-a, knock-a, knock-a me down.

Skön dag! Eller det var så klart ett rent helvete att kliva upp i morse, och särskilt eftersom jag försov mig och vaknade tjugo minuter innan jag skulle åka. Men det var en dröm att köra automat sådär tidigt på morgonen i alla fall och sedan jobbade jag ju bara till ett. Dock kan jag säga så mycket som att jag aldrig mer vill köra Daniels bajsaudi, det var en riktig pina.
    Men hem kom jag ju hur som helst, och då slog jag på den nya kanalen på canal+, alltså "SF Kanalen" (Ja, jag gillar särskrivningen), och där visade de Änglagård! Jag hade aldrig ens sett den :O Hur konstigt är inte det? Men ja, nu har jag gjort det och den var faktiskt rätt bra :) Efter det var det Bert - den siste oskulden och efter det Emil i Lönneberga. Haha, så det är framför tvn jag spenderat min kväll! Och jag har inte ens sovit en stund. Sensation!
    Just nu är jag helt otroligt sugen på godis. Hemköpsgodis. Och egentligen känner jag att jag borde passa på att äta det nu eftersom jag inte kommer kunna äta godis på ett tag sedan jag varit hos tandläkaren i morgon. Eller jag kommer inte kunna äta nästan någonting alls annat än typ yoghurt ;)
    Och just det, på tal om det! Jag är världens lyckligaste nu för jag slipper åka själv till Sundsvall i morgon. Min lillis ska följa med och hålla mig sällskap :) Och så ska hon få vara smakråd då jag ska försöka hitta något till den förbaskade middagen på lördag. Men ja, ska bli roligt att åter igen få spendera lite tid med lillasyster :) Jobbigt att inte träffa henne var och varannan dag längre, som vi gjorde i somras.
    Jaja, nu är jag supertörstig så ska gå och hämta mig något att dricka. Sedan ska jag titta på halv åtta hos mig med pappa :) Så adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0