Idolkväll

Jösses, vart han min bloggmotivation tagit vägen? Åter igen har jag suttit här hela dagen utan att känna för att skriva en enda gång. Eller ja, den där låttexten då, men där behövde jag ju inte anstränga mig märkvärt. Nu ska jag i alla fall knåpa ihop några rader i alla fall.
    Dagen började vid ett någon gång då jag klev upp och tog en lååång dusch, verkligen skönt. Sedan hamnade jag här med frukosten för att titta på 2½ men. Och det är väl här jag spenderat min dag i stort sett.
    Danny och jag åt vid sex tror jag, sedan skjutsade jag honom ut till Kläpp vid sju för han skulle se på hockey med sina kompisar i kväll. Då passade jag på att åka till Kramfors och köpa en dipp på Hemköp (jaja, jag vet att Konsum hade öppet då men jag var rädd att en viss människa som jag blivit riktigt jäkla irriterad på i dag (och nej det var inte Magda :D) skulle stänga, därför undvek jag helst, haha!) I alla fall så fick jag skynda mig som attan hem eftersom det som vanligt var en jäkla irriterande kö på Hemköp. Men jag hann till Idol i alla fall, skönt!
    Men nu ska Eddie sjunga så gotta go! Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0