Going bananas!

Alltså jag blir verkligen helt galen. Helt och hållet spritt språngande galen blir jag! Vad är det för jäkla fel på mina kommentarer? Eller mitt kommentarsfält eller vad man ska säga. Vad är problemet? Det spelar ingen roll vad jag gör, ingenting hjälper! Det är precis som att bloggen bara har bestämt sig för att se ut så här? Det är ju sjukt irriterande. Inte för att jag brukar få särskilt många kommentarer, men de få jag får vore det ju roligt om även andra kunde se?! Och att de hamnade på rätt sida. Alltså ja, jag blir sjukt frustrerad. Tänker därför stänga ner nu, eller åtminstone gå härifrån. Ska hämta mamma i Kramfors med bajsbilen snart. AAAAAAAAAAAAH.

Kommentarer
Postat av: johanna

Tjena! jo jag hörde det.. Simon sa att de var klädsel: kavaj (han kan ju dock ha fått det hela om bakfoten) men bara du undviker mysisar eller konsumbrallorna spom jag vet atyt du sälkar så duger nog vad som helst i din garderob ;) Du ska med till släkten din innan hoppas jag!?

2009-10-15 @ 22:15:59
URL: http://pinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0