Godnatt?

Jag är så gaalet trött nu, skulle kunna tro att jag varit vaken i hundra år. Men det har jag ju inte, höhö. Funderar i alla fall på att gå och lägga mig nu snart, faktiskt. Vet att det är tidigt men min lediga morgondag försvann ju i och med att min chef åter igen i dag frågade mig "Ville du jobba i morgon?" precis som om vi pratat om det tidigare. Och jag kunde ju inte säga nej eftersom jag tog ledigt nu på söndag. Så det blir jobb i morgon mellan sju och tre, och därför känns det som att jag skulle behöva gå och lägga mig nu så jag inte går runt som ett mähä hela dagen i morgon med, precis som jag gjort hela dagen i dag.
    Så ja, vi får väl se om det blir sängen. Men jag skulle tippa på det. Godnatt i alla fall, jag lär ju knappast uppdatera mer i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0