Fullbokad helg

Ja nu har jag minsann en fullspäckad helg, men bara av roligheter som tur är. Eller på söndag har jag väl ingenting planerat egentligen. Eventuellt skulle Dennis och Örjan sova här på lördag, men det var bara ytterst "eventuellt" så det är inte alls säkert. Blir det så att de inte sover här så kommer jag nog läsa hela, hela, hela söndagen :)
    Jag har ju börjat på Låt den rätte komma in nu, och herrege vad den är hemsk! I alla fall hittills. Jag har ju inte ens sett filmen så jag hade ju ingen aning. En liten, liten kille som går runt och drömmer om att få mörda människor. Kan inte riktigt sätta mig in i det, men kan heller inte sluta läsa. Skitbra!
    Jag börjar i alla fall jobba tolv i dag, så om typ tjugo minuter ska pappa skjutsa in mig till Kramfors. Han är nämligen ledig :) Sedan slutar jag kvart över sju egentligen, men jag tänker gå lite tidigare så jag kan hinna med en buss som går till Övik fem över eller nåt. Väl där ska det bli party minsann! Eller jag tror faktiskt att jag ska ta det lite piano i kväll, eftersom det ju är galej i morgon med. Känner att jag vill vara åtminstone lite fräsch till det. Så inte Joel får skämmas ;)
    Vi ska i alla fall vara hos Ante (min kusin ska väl tilläggas) vid 16-tiden på lördag, och jag kom på igår kväll att jag nog fasen inte ens riktigt vet var han bor? :D Eller jo, jag vet var han bor, och jag vet på ett ungefär hur hans hus ser ut. Så jag ska nog hitta! Annars får jag skämmas. Sedan ska vi på någon middag som Ante valde att likna med "galan som brukar vara på TV du vet, där de delar ut guldbollen och diamantbollen och så, fast i lite mindre skala". Haha, härligt. Därmed fick jag panik inför klädseln eftersom jag inte hade tänkt vara särskilt snoffsig alls. Men jag hittade som sagt någon kjol att ha på mig så det ska nog bli bra :)
    Men ja, nu ska jag gå och göra mig i ordning lite lätt, ta av morgonrocken och ta på mig lite kläder kanske? Haha. Ha en härlig helg alla darlings! Kan inte säga hur mycket uppdatering det kommer bli i helgen heller, eftersom jag inte vet när vi kommer hem i morgon och sådär, hur stressad jag kommer vara.
    Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0