Back on track

Ja, nu väljer jag fasen att kalla mig frisk. Jag har visserligen inte tagit någon temp i dag men jag har inte känt att jag varit i behov av det. Jag känner mig helt feberfri och det har jag gjort mer eller mindre sedan igår eftermiddag. Var hemma från jobbet i dag ändå för att samla krafterna och inte ta ut mig i onödan, och det var välbehövligt.
    Nu i kväll har jag plockat undan lite här, plockat ur diskmaskinen och tänt ljus för att göra lilla mamma glad, och alldeles nyss plockade jag ur varupåsarna hennes. Vilken hjälpsam dotter säg! Men nu sitter jag i alla fall här och väntar på att min storasyster ska komma hem. Jag tror det var närmre en månad sedan vi sågs nu så det ska bli riktigt kul. Blir tacos och mys framför Idol i kväll, sedan ska jag prova en tröja som Emlan köpte till mig igår som jag eventuellt tänkte ha i morgon kväll :) Vet inte om jag berättade om linnet som jag fick hem från Nelly? Men jag tror inte det. Jag blev i alla fall sjukt besviken på det. Det såg rosa ut på hemsidan men det hade en mer brun/beige färg i verkligheten. Plus att det var två typ svarta fläckar under ena armen på det som jag är helt säker på att det inte är jag som åstadkommit. Jag sa till Magda då att jag skulle behålla det, men nu känner jag att jag fasen inte vill betala för de där fläckarna. Vare sig de går bort i tvätten eller inte, jag skulle inte köpt ett linne i butik om det varit fläckar på det och så är det med det.
    Jaja, nu har mamma slagit på nyheterna här och jag blev därmed tvungen att slå av musiken, vilket i sin tur ledde till att det blev helt sjukt tråkigt att skriva. Så jag återkommer kanske senare i kväll, annars blir det väl förmodligen något inlägg i morgon innan vi kliver på. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0