Äntligen hemma

Ja efter många om och men lyckades jag till slut kravla mig hem. Fick kila in på låssmeden för att göra tre (!!!) kopior på våran hemnyckel. Tydligen har vi väldigt stor brist på den. Men ja, det kan vara lika bra det kanske. Sedan så skulle jag ge mig i kast med att försöka få igång Audin. Och krångligare bil får man väl fasen leta efter. Och vad fasen är en "sjåk"? Ja, den kom igång i alla fall och rätt vad det var så var jag ute på vägen och puttrade på. Men jag vill verkligen inte köra den bilen mer! Haha. Jag tror inte på Emlans teori om att man kan bli vän med den, jag är rädd att den där bilen och jag helt enkelt är för olika varandra.
    Annars så har jag kollat i dag att det var okej för mig att gå tjugo minuter tidigare i morgon. Så då hinner jag med bussen som går 19:05 till Övik för att partaja med mina favorit-08:or. Blev ett jäkla liv om det där igår (från min sida) då jag insåg att jag inte hade någon bil. Var ju först tänkt att Magda skulle åka buss tidigare på dagen eftersom hon är ledig, och jag skulle ta bilen då jag slutat kvart över sju. Men nu när Daniel tagit S80n till Luleå så blev det inte så. För jag vägrar köra Audin till Övik och mamma och pappa ska ha 940n till Sundsvall. Jajaja som om någon ens bryr sig om allt detta trams. Men jag ska i alla fall till Övik i morgon, haha, det kanske är av intresse.
    Nu blir det nog en liten lur tror jag, om det inte är något trevligt som visas på SF-kanalen ;) Ha en fortsatt fin dag alla fina och glada! Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0