Vart tog dagen vägen?

Timmarna har bara swischat (stavning, tack) förbi. Eller ja, jag grät som vanligt blod då jag klev upp i morse, men väl på jobbet var det chill. Och precis som väntat gick tiden mycket fortare med den där Micke där också. Vi har pratat hela dagen, känns som att jag berättat om hela min livshistoria för honom nu. Haha! Men så kan det gå. Vad ska jag göra då när han frågar om min gymnasietid?
    Vips så hade jag slutat och då var det Jakten som gällde för hämtning av pizza. Pappa råkade slänga min i slasken men som tur är så fick jag ändå en bit av Emlan som hade beställt en likadan som jag så det löste sig, haha.
    I kväll har förresten Björnunga varit här en liten, liten stund. Malin klippte Daniel och han blev jättefin, så bra jobbat mallanbrallan! Alla tyckte att det blev skitbra så var beredd på att du kanske har en stammis från och med nu ;)
   Men men, det var väl bara det jag hade på hjärtat just nu. Tänkte hämta lite cheeseballs och ett glas cola nu och slå på ett avsnitt av 2½ men. Det var jäkligt längesedan nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0