He left me for another lady

Oouuh, mystiken tätnar. Jag sitter här och vet varken ut eller in nu. Hela mitt inre är i ett enda litet uppror minsann. Jag vet inte riktigt vad jag vill. Jag vet vad jag saknar, jag vet vad jag önskar hade hänt. Men hur går jag härifrån? Varför var du tvungen liksom, om det ändå inte betydde något. Att vända upp och ner på mig sådär, klart jag blir upprörd. Men jag blir lika mycket rörd, det värmde i mig att se det... Don't be a stranger!
    Jag är för övrigt på jättebra humör i kväll! Tycker inte ens det ska bli särskilt jobbigt att kliva upp i morgon. Jag vill bara ha tisdag nu, så jag kan åka till Sundsvall och gotta mig. Är egentligen inte själva huvudärendet som jag ser fram emot för att vara ärlig. Jag ser fram emot att hitta lite nya kläder och sådär. Jag hoppas på att hitta ett par skor!
    Och så har jag skaffat mig en ny favoritlåt dessutom som går varm här hos mig nu. Paloma Faith - New york. De spelar den hela tiden på P3 så jag hör den varje dag då jag åker till och från jobbet, haha. Men jag klagar inte, I LIKE IT!



Now I am on my own.
He
told me he was leaving,
and I was bleeding.
And I, I, I, I, I, I, I,
I had to let him go.



Nu blir det dusch och sedan Two and a half men i sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0