Fredagsmys

I kväll har jag umgåtts med en av världens bästa tjejer, Maggie. Gud vad glad jag är att jag åkte dit i kväll, kände att jag behövde det. Behöver hennes ord och jag älskar hur jag kan dela allt med henne och känna att hon förstår. Hon och Malin är nog de enda som faktiskt verkligen förstår mig, rakt upp och ner så kan de sätta sig in i min sits. Och det är något jag värderar så otroligt högt. Finns många saker jag inte hade klarat av om jag inte haft dem vid min sida, och det finns saker jag inte kommer klara av utan dem heller.
    Magda sa till mig nu för en liten stund sen att jag klarar allt. Och jag vet att det är sant, men jag kommer ändå alltid på mig själv med att sitta och tvivla. Jag vill inte bita ihop, och jag vill verkligen inte sitta kvar i det här längre. Jag vill kunna känna mig trygg, men jag gör inte det. Inte någonstans. En ständig olustkänsla i maggropen är vad jag bär runt på jämt och ständigt och jag vill inte. Men jag klarar det nog. Jag klarar ju allt.
    Efter en jobbig stund här för mig själv tänker jag i alla fall nu gå och lägga mig. Det har varit en rätt lång dag så jag känner att sängen är det jag behöver just nu, och hoppas på härliga drömmar. I morgon är det en ledig dag som väntar och det ska bli helt otroligt skönt. Och så äter förhoppningsvis Magda här, tack för det <3 hade aldrig orkat annars.

Jag vill tillbaka till mitt liv.

Godnatt.







Kärlek


Kommentarer
Postat av: Maggie

Åh! Så snällt skrivet, blir fan tårögd!

Jag vet att du har det grymt tungt just nu.. men efter allt är löst kommer du vara en sån mycket starkare person! Och du klarar allt även fast det inte känns som så så gör du det! Det vet jag!

Och du har alltid mig att luta dig mot när det är som jobbigast! Ställer alltid upp, kom ihåg det!! (L)

2009-11-07 @ 01:42:40
Postat av: Malin

Jag kommer alltid finnas vid din sida, vart jag än är.. Det är bara att ringa om du behöver prata, dag som natt, kom ihåg det! Du är stark! <3

2009-11-07 @ 15:29:57
Postat av: Sofie

Malin & Maggie: Åh, mina tjejer! <3

2009-11-07 @ 16:12:21
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men gud.. Daniel ser ju ut precis som idag. Lite mindre hår på hakan bara!!

2009-11-11 @ 12:17:56
URL: http://pinny.blogg.se/
Postat av: Sofie

Johanna: Haha, jag vet. Sjukt roligt!

2009-11-11 @ 21:26:42
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0